סגירת מרפסות – חלופה חסכונית למעבר דירה

נתקלתם במצב בו אתם זקוקים לחדר נוסף בבית ואתם כבר חושבים על מעבר דירה? לא צריך למהר. אם יש לכם מרפסת או מרפסת גג פתוחה, חצר או נישה לא מנוצלת, יכול להיות שאתם יכולים לבצע סגירת מרפסות מקצועית וליהנות מחדר נוסף קלות ובמהירות.

צריכים עוד חדר? זה אפשרי!

פעמים רבות אנשים נתקלים במצב שבו הם זקוקים לעוד חדר בבית, אם כדי להפוך אותו למשרד או לסטודיו, אם כדי להפוך אותו לחדר שינה נוסף כי הצטרף עוד ילד למשפחה, אם כדי להפוך אותו לחדר כושר או לחדר משחקים ואם ממגוון סיבות אחרות. במקרים שכאלה צריך לבדוק את האפשרות לבצע סגירת מרפסות בבית, משום שפתרון שכזה יוכל לחסוך לכם הרבה מאוד כסף והרבה מאוד כאב ראש.

סגירת מרפסות בקלי-קלות

היום, בזכות התפתחות הבנייה הקלה, ניתן לבצע סגירת מרפסות בקלות, במהירות וללא לכלוך. במקום לבצע את העבודה באמצעות בטון, שגם מזיק יותר לסביבה וגם מלכלך מאוד את סביבת העבודה, מבצעים את הסגירה באמצעות פרופילי אלומיניום, גבס וחומרים מבודדים נוספים. התוצאה היא חלל סגור שהוא גם אטום ומבודד וגם נראה טוב ומשתלב היטב בעיצוב הכללי של הבית.

תריסי לב השכונה – איכות ואמינות

תריסי לב השכונה מבצעת סגירת מרפסות באמצעות פרופילים איכותיים מאלומיניום ופאנלים מבודדים. הניסיון הרב של החברה, החומרים האיכותיים וההקפדה על גימורים ברמה הגבוהה ביותר מבטיחים, שתוך זמן קצר במיוחד תוכלו ליהנות מחדר נוסף בבית שיהיה יפה, נעים ושקט.

רוצים לסגור מרפסת?

צרו קשר עוד היום אל תריסי לב השכונה לקביעת פגישה ראשונית,
ותוך זמן קצר תוכלו ליהנות מחדר נוסף בבית.

עדיין אין תגובות

השאר תגובה

תפריט נגישות