התקנת רשתות ולהגיד שלום ליתושים

הקיץ הוא העונה האהובה על הרבה מאוד אנשים, ולא בכדי. עונה זאת מביאה איתה הרבה שמש, ים וחופש, אבל לצד כל הדברים הנחמדים האלה היא מביאה איתה גם מפגע לא קטן ששמו מעופפים. עם פרוץ הקיץ נדמה שכל החרקים, המעופפים וההולכים כאחד, יוצאים מחוריהם ומגיעים לכל מקום, או לפחות לכל מקום שבו אנחנו נמצאים. על מנת שלא ייכנסו אלינו הביתה ויטרידו אותנו גם בתוך מבצרנו, מומלץ מאוד להתקין רשתות על כל הפתחים בבית שפונים החוצה.

על יתושים וחיות אחרות

אמנם ישנם סוגים רבים של חרקים מעופפים, אולם נדמה שהמטריד והמציק ביותר ביניהם הינו היתוש. הזמזום הצורמני, העקיצות המגרדות והמלחמות האינסופיות נגדו באישון לילה יכולים להשפיע מאוד על השלווה הפנימית שלנו, ולכן כדאי מאוד לעשות כל שביכולתנו כדי למנוע ממנו להיכנס. התקנת רשתות בבית יכולה מאוד לעזור, משום שברגע שמקפידים לסגור את הרשת בכל פעם שיוצאים החוצה, ניתן למנוע את כניסת היתושים אל מעוזנו.

רשתות או לא להיות

אם יש לכם גינה או מרפסת,  לא רק יתושים, זבובים ושאר מעופפים יכולים לבקר אתכם, אלא גם חרקים ההולכים על ארבע, שש ושמונה. רשתות יכולות למנוע גם את כניסתם של אלה, שהמפגשים איתם הם אף פעם לא נעימים.

טלפון אחד – לאיכות חיים

אם אתם מעוניינים לישון בשקט בלילה, תרתי משמע, כל מה שעליכם לעשות הוא להתקשר אל תריסי לב השכונה ולהזמין התקנת רשתות. מתקין מוסמך מטעמנו יגיע אליכם, ימדוד את מפתחי החלונות והדלתות ויתקין לכם רשתות עמידות באיכות מעולה שישמשו אתכם לאורך זמן. בנוסף, אם יש לכם בבית רשתות שנקרעו, הרימו טלפון עוד היום ונגיע אליכם להחלפת הרשת הקרועה, כדי שגם אתם תוכלו לישון בשקט.

לקבלת פרטים נוספים על רשתות ולהזמנת התקנות – צרו עמנו קשר ונגיע בהקדם.

עדיין אין תגובות

השאר תגובה

תפריט נגישות